Customer Service Specialist ENG / CZ (m/f)

  • MISUMI Europa GmbH
  • Schwalbach am Taunus
  • 01.12.2017

Stellenkurzbeschreibung

Anstellungsart - VollzeitErforderliche Berufserfahrung - Keine AngabenBranchen - Sonstige Berufe

Jobbeschreibung

Identify customer requirements and organize the daily business within your team Communicating operational standards, ensuring adherence to Customer Service Team guidelines and procedures Responsible for tasks such as quotation processing, order processing, ensuring lead time to our customers, cross department communication e.g. with technical service, accounting department, purchase team, logistics Ensure high quality customer communication to achieve the highest customer satisfaction Communication with respective Country Sales and Inhouse Sales representatives to solve special customer requirements and issues and solve discrepancies within the order process Claim management, Fluent written and spoken German, English, Czech and additional languages are a plus Vocational education; Bachelor's Degree is a plus 1-3 years' experience in the field of customer care operations or similar customer-related field Solid skill in the use of Microsoft Office applications and customer ordering management tool Multiskilled and multitasking capabilities Exceptional communication skills towards our customers
Bitte geben Sie Ihre E-Mail-Adresse ein, damit wir Ihnen passende Jobs schicken können. Sie werden danach auf die Seite des Unternehmens weitergeleitet, um sich auf den Job als Customer Service Specialist ENG / CZ (m/f) bewerben zu können. Wenn Sie von uns auch zukünftig Job-Angebote erhalten möchten, teilen Sie uns zu diesem Zweck bitte hier Ihre E-Mail-Adresse mit.
E-Mail-Adresse ist ungültig E-Mail-Adresse ist erforderlich